Hvor lang leveringstid er der på min seng?
Den forventede leveringstid varierer fra produkt til produkt. Du kan få oplyst den præcise leveringstid på din ordrebekræftelse. Leveringstiden er altid angivet i hverdage. Den sidstnævnte leveringsdag er den dag, vi som minimum overholder. Når din bestilling forlader vores lager og sendes til fragtmanden, modtager du en mail fra os. Når fragtmanden har modtaget din ordre, kontakter han dig inden for 48 timer for at få det endelige leveringstidspunkt på plads.
Hvornår modtager jeg en ordrebekræftelse på min ordre?
Når du shopper på webshoppen, modtager du din ordrebekræftelse efter købet. Hvis du køber en seng online, så bliver du efterfølgende kontaktet af en medarbejder angående levering af sengen. Når du handler i en af de fysiske butikker, så modtager du ordrebekræftelsen umiddelbart efter købet.
Er det muligt at returnere en vare, som er købt på webshoppen?
Ja, du har altid 14 dages returret, når du køber en vare på vores webshop. Når du har givet os besked om at du vil fortryde dit køb pr. mail, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. Du skal selv arrangere transporten retur til SENG, og du skal selv betale returomkostningerne, ligesom det er dig der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Varerne skal returneres i original emballage.
Varerne returneres til: SENG A/S Løversysselvej 7 7100 Vejle
Er det muligt at returnere en vare, som er købt i butikken?
Nej, det er ikke muligt. Ofte kan du dog finde en god løsning sammen med den pågældende butik.
Kan man få skrottet sin gamle seng gennem jer?
Ja, vi kan godt tage din gamle seng med, når vi leverer og monterer din nye seng. Vi tager din gamle seng med for 1.000 kr.
Har jeg mulighed for at få ombyttet min seng?
I butikken hjælper vores specialister dig med at finde den rigtige seng og fasthed til lige netop dig.
Hvis du alligevel ombestemmer dig og ønsker en anden fasthed på din nye seng, står vi naturligvis klar til at hjælpe dig. Inden for prøveperioden på 50 dage fra leveringen af din nye seng, har du mulighed for at få skiftet madraskernen i din seng til en anden hårdhed.
Ombytningsretten forudsætter, at madrassen har en udtagelig kerne og gælder ikke madrasser fra Carpe Diem Beds.
Læs mere om betingelserne for ombytning under vores handelsbetingelser.
Kan jeg bestille en seng i dag og ønske levering længere ud i fremtiden?
Ja, det kan du sagtens. Det eneste, du skal gøre, er at angive ønsket leveringsdato i kommentarfeltet ved bestilling, så sørger vi for, at sengen ikke bliver leveret før denne dag.
Når den ønskede leveringsdato nærmer sig, bliver du kontaktet af vores logistikpartner, og sammen finder I frem til det endelige leveringstidspunkt.
Hvad hvis jeg ikke er hjemme, når sengen bliver leveret?
Vi leverer aldrig sengen til dig uanmeldt. For at undgå at fragtmanden kommer til et tomt hjem, bliver du kontaktet inden levering, så dig og fragtmanden kan aftale et nærmere leveringstidspunkt. Har du tilvalgt indbæring, bedes du inden levering sikre dig, at der er fri og uhindret adgang til den endelige placering af sengen i din bolig. Hvis du ønsker at ændre dine leveringdata, så skal du kontakte os i god tid, så vi kan nå at finde en ny dag til dig.
Leverer I til udlandet?
Kontakt os, hvis du har et specifikt ønsker til levering i udlandet. Så vil vi se, om det kan lade sig gøre.



